Forum eportal / edycja
Temat: Philip Kotler - Marketing
[RS]
...elementu linii
- Przerzedzanie linii
Decyzje dotyczące marki
- Czym jest marka?
- Pojęcie i pomiar wartości marki (brand equity)
- Wybór strategii nadania marki
- Decyzje odnośnie sponsorowania marki
- Decyzje odnośnie nazwy (marki)
- Decyzje odnośnie strategii marki
- Decyzje o repozycjonowaniu marki
Decyzje dotyczące opakowania i etykiety
18. Zarządzanie firmami usługowymi i usługami pomocniczymi
Istota i klasyfikacja usług Charakterystyka usług i jej znaczenie marketingowe
- Nienamacalność
- Nierozłączność
- Różnorodność
- Brak możliwości przechowywania
Strategie marketingowe dla firm usługowych
- Zarządzanie różnicowaniem usług
- Zarządzanie jakością usług
- Zarządzanie wydajnością
Zarządzanie usługami wspierającymi produkt
- Strategia usługi posprzedażnej
19. Tworzenie programów i strategii cenowych
Ustalanie...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=128176
Temat: Doskonalenie obsługi klienta
...1. Specyfika obsługi klienta w firmie usługowej 1.1 Czym są usługi? (def., cechy, odróżnienie od towaru) 1.2 Klient i jego znaczenie dla firmy (wskazanie istotności utrzymywania trwałych relacji â zarządzanie relacjami) 1.3 Funkcjonowanie jednostki organizacyjnej w łańcuchu (najważniejsze cele działalności) 1.4 Jakość usług (def., zarządzanie jakością, metody doskonalenia ) Rozdział 2. Jakość usług edukacyjnych 2.1
Charakterystyka usług edukacyjnych 2.2 Szkoła jako jednostka organizacyjna świadcząca usługi(podstawowa działalność, funkcje, cele) 2.3 Wyodrębnienie klienta - odbiorcy usługi, 2.4 Obsługa klienta w szkole 2.4 Postrzeganie jakości w szkole Rozdział 3. Metody doskonalenia obsługi klienta w ZSP (Do tego muszę przejrzeć jeszcze literaturę) Rozdział 4. Badania Rozdział 5. Ocena Tylko jak to się ma do tego, że u mnie na wydziale...
Źródło: forum.mfiles.pl/viewtopic.php?t=102
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plremcia98.keep.pl