Forum eportal / edycja

Temat: Philip Kotler - Marketing [RS]
...elementu linii - Przerzedzanie linii Decyzje dotyczące marki - Czym jest marka? - Pojęcie i pomiar wartości marki (brand equity) - Wybór strategii nadania marki - Decyzje odnośnie sponsorowania marki - Decyzje odnośnie nazwy (marki) - Decyzje odnośnie strategii marki - Decyzje o repozycjonowaniu marki Decyzje dotyczące opakowania i etykiety 18. Zarządzanie firmami usługowymi i usługami pomocniczymi Istota i klasyfikacja usług Charakterystyka usług i jej znaczenie marketingowe - Nienamacalność - Nierozłączność - Różnorodność - Brak możliwości przechowywania Strategie marketingowe dla firm usługowych - Zarządzanie różnicowaniem usług - Zarządzanie jakością usług - Zarządzanie wydajnością Zarządzanie usługami wspierającymi produkt - Strategia usługi posprzedażnej 19. Tworzenie programów i strategii cenowych Ustalanie...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=128176



Temat: Doskonalenie obsługi klienta
...1. Specyfika obsługi klienta w firmie usługowej 1.1 Czym są usługi? (def., cechy, odróżnienie od towaru) 1.2 Klient i jego znaczenie dla firmy (wskazanie istotności utrzymywania trwałych relacji – zarządzanie relacjami) 1.3 Funkcjonowanie jednostki organizacyjnej w łańcuchu (najważniejsze cele działalności) 1.4 Jakość usług (def., zarządzanie jakością, metody doskonalenia ) Rozdział 2. Jakość usług edukacyjnych 2.1 Charakterystyka usług edukacyjnych 2.2 Szkoła jako jednostka organizacyjna świadcząca usługi(podstawowa działalność, funkcje, cele) 2.3 Wyodrębnienie klienta - odbiorcy usługi, 2.4 Obsługa klienta w szkole 2.4 Postrzeganie jakości w szkole Rozdział 3. Metody doskonalenia obsługi klienta w ZSP (Do tego muszę przejrzeć jeszcze literaturę) Rozdział 4. Badania Rozdział 5. Ocena Tylko jak to się ma do tego, że u mnie na wydziale...
Źródło: forum.mfiles.pl/viewtopic.php?t=102


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • remcia98.keep.pl