Forum eportal / edycja

Temat: Klawiatura zaworowa AWO Simson
No bardzo niejasno napisałeś. Ale spoko. Wnioskuję że fabrycznie wykonanie jest na złożeniu igiełkowym? Wymiana łożyska powinna pomóc a jak wałek jest zużyty to można położyć na bieżnie wałka chrom techniczny który poprawi rozmiar. Nie polecam napawania wałków i dalszej obróbki bo to gra nie warta świeczki. pzdr.
Źródło: automobilista.boo.pl/viewtopic.php?t=692



Temat: NIKIEL?????????
ja znalzłem coś takiego na allegro http://www.allegro.pl/ite...bryka_barw.html próbowałem sie skontaktować z osobami które już to nabyły ,aby coś o tym produkcie napisały ale dotąd mi nikt nic nie napisał na maila ,nie zabardzo mam ochotę wydać pare stówek na byle badziewie , ale myśle że ktoś te autko pomalował bo to nie wygląda na chrom techniczny. znalazłem też gościa w tychach co maluje plastiki lakierem podobnym do chromu (podobno maluje ,bo ja nie widziałem ) ale kumplowi z atrapy złuszczył sie po paru miechach . namiary moge dać na priva , tylko musze poszukać nr tel. do gościa.
Źródło: lakierowanko.info/viewtopic.php?t=731


Temat: Luzy w głowicy
No to trza z tego wynika dać po półtorej na stronę-jakość Aligna wymaga czasem kompromisu. Zastanawiałem się ostatnio nad wałem głównym w ESP. Żeby nie latał w łożyskach głównych jak część od innego modelu to chyba tylko dać pokryć ( chrom techniczny)i na szlifierkę do wałków. 0,05-0,1 to żadna odchyłka taki standarcik-trzeba sobie samemu jakoś radzić,albo udawać że to najwyższa półka i tak ma być. Lub to olać i latać (do czasu).
Źródło: waldorf.pl/viewtopic.php?t=4070


Temat: nie chce palić na mrozie i w lewym kole coś się tłucze
...2. oszczędne (ale jeszcze nie sprawdzone organoleptycznie): ostatnio w zaprzyjaźnionym sklepie JC pytałem o przeguby do kijanki... Zewnętrzny kosztował niecałe 200 zł... Nowy przegub z nowym czopem - kupić tylko nowe łożysko, uszczelniacz a zaoszczędzone pieniądze zainwestować w przemysł browarniczy... O ile oczywiście jest tak jak myślę 3. finezyjne: oddajesz zużyty czop i piastę do szlifierza. Fachman szlifuje czop, kładzie nań chrom techniczny i szlifuje ponownie tak aby uzyskać wymiar zapewniający właściwą kolaborację czopa z łożyskiem o symbolu HK2816. Równocześnie fachman musi dokonać pogłębienia otworu w piaście o siakieś 3 mm ponieważ o tyle właśnie łożysko to jest wyższe od standartowego. I na wieki wieków... Wadą tego rozwiązania jest koszt... 4. rympałowe: fachman robi jak wyżej z tym, że zamiast rzucać chromem nawęgla czop. Taniej,...
Źródło: forumsamochodowe.pl/viewtopic.php?t=16991


Temat: Chromowanie w okolicy
na pewno jest zakład w Mielcu.. ale bliższe info podam jutro. No gdzie to info ??? Jestem ciekaw ,bo z tego co wiem to chrom techniczny ,to nakładają ,ale ozdobnego to nie :( [ Dodano: 2008-02-21, 21:17 ]
Źródło: pokemoto.com/phpBB2/viewtopic.php?t=43


Temat: Trumpf 144 - 17 kamieni
[ Toto? Z mosiadzu ...?? To chyba później jeszcze rodowane ...??? Jak najbardziej mosiądz i chrom techniczny (BTW nawet skrajne blaszaki też są mosiężne). A ten Otero to jeszcze nie epoka upraszczania technologii do bólu. Konstrukcja też nie jest bardzo uproszczona, raptem naciąg chybotkowy, ale solidny. Mostki grube, ustalane kołkami, bez fazek i zdobienia. Wszystko razem wymaga koło połowy operacji, wykonywanych w przypadku wykonania klasycznego. Tyle, że od czasu do czasu przy cofaniu wskazówek koronka znienacka...
Źródło: chinawatches.pl/viewtopic.php?t=914


Temat: Potrzebne Serce!!! Drodzy Bracia pomocy
Robertino. a co jesli kupisz za tego tysiaka złom? to jesteś 1000 w plecy. nie reaguj tak żywiołowo. jeśli chłopakowi się obruciła panewka i nie nabroiła zbyt wiele to robi szlif wału, nowe paneweczki i bryka będzie jeździła. Ja mechanik bedzie porządny to nie będzie nawet wyjmował silnika. Mozna też kupić drugi wał i podmienić. jak wał jest zjechany można też zrobić chrom techniczny, ale to dość droga impreza. jak korbowód jest zjechany to trzeba rozbierać silniczek i robią się koszta. trudno doradzić. ty decydujesz bo to twoja kasa.
Źródło: forum.tempra.org/viewtopic.php?t=2619


Temat: sprzeglo w etz 250
panowie ja mam takiego fachowca ktory pracuje w zakladzie ZUN jest to zaklad ktory miedzy innymi regeneruje waly jakbys mnie znalazl wczesniej na necie to bym ci stary wal tak zrobil ze bylby lepszy od nowego te nowe wly to schit slabe materialy gosc chromuje waly jezeli sie znacie troche na galwanizeri to wiecie jak jest wytrzymaly chrom techniczny jezeli masz problem z tym to tylko stary zregenerowac moge ci w tym pomoc to aisia !!!!?? moj nr515643542 mieszkam w wietrznie kolo krosn a
Źródło: forum.motocykle-mz.pl/viewtopic.php?t=812


Temat: Felgi - piaskowanie, malowanie, chromowanie
zadjesz sobei sprawe jaki jest koszt chromowania nawet elemetu felgi? typu rant itd? pozatym jesli juz ci pochromuja to chromem dekoracyjnym, jesli dekoracyjnym to spadnie, jesli mialoby byc trwale to chrom techniczny, ktory sie nie blyszczy, wiec sztua dla sztuki. WYpiaskuje i pomaluje Ci felgi flave.
Źródło: opel-youngtimer.pl/forum/viewtopic.php?t=755


Temat: Odpryski na ladze tną uszczelniacz?
Nie koniecznie jest tak jak piszecie, jest możliwość że w przeszłości tej lagi był położony nowy chrom techniczny słabej jakości a takim chromie powstają nawet odpryski od drobnych kamieni z pod kół, taki przypadek miał nasz kolega z forum i widziałem jak to wyglądało. Zabawa w renowacje jest bardzo kosztowne co się mija z celem, taniej wyjdzie poszukanie dobrej lagi używanej, chyba że nowa około 350zł
Źródło: yamahaxj.pl/forum/viewtopic.php?t=2287


Temat: radzieckie koperty
Przetarcie nie ciemnieje, a koperta nie jest lekka jak np. aluminiowy Start. Dałem też to pytanie na kizi i tam ktoś twierdzi, że to są mosiężne koperty z podkładem niklu i dopiero na to idzie złocenie - wydaje mi się to trochę dziwne, bo nikiel też z czasem by się wytarł, a ten biały metal pod złoceniem nie wykazuje chęci do przecierania się. To mi właśnie po łbie chodzi - gruby nikiel albo chrom techniczny. Ja nie spotkałem dotąd ruskiej koperty z tych lat ze stali. J.
Źródło: chinawatches.pl/viewtopic.php?t=947


Temat: radełkowanie ośki
na tokarce to nie za bardzo sie to da zrobić - zwłaszcza chrom techniczny Po to wymyślili szlifierki . Robię sporo na takich sprzętach to wiem co piszę Pozostała część odpowiedzi wyczerpująca
Źródło: konop25.nazwa.pl/virago.com.pl/viewtopic.php?t=2208


Temat: Malowanie zacisków hamulcowych
...powierzchni po czym zanurza się powlekany przedmiot w innym kwasie,do tego wrzuca się płytki chromu lub niklu które są poprzez ten kwas rozpuszczane i osiadają na powierzchni np.zacisku.po zakończeniu operacji mamy element powleczony chromem ale że nie jest wtopiony w materiał łatwiej go usunąć i zniszczyć pod wpływem temperatury.Krótko mówiąc nadaje się bardziej do dekoracji,pod wpływem temperatury żółknie i złuszcza sie,to nie jest chrom techniczny,nie myl pojeć,dlatego wolał bym żebyś napisał do jakiej temperatury rozgrzewają się zaciski
Źródło: forum.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=2422


Temat: Coupe GT
z tego co gadalem z kilkoma osobami szklanki w KV to typowa dolegliwosc. Z racji faktu ze nie bede mial az tyle siana zeby wsadzic 2.2T a nie wiem ile roboty by bylo przy zalozeniu 1.8t i czy wogole sie da, narazie zostaje przy wolnossaku. Z chromem na szklankach to cos jak robilem sobie tloczki hamulcowe tylko ze hamulcowe byly robione cale nowe i szly w chrom techniczny. Sa poprostu WIECZNE i tak samo chcialbym zrobic ze szklankami. Bedzie to duzo wieksza ( a raczej powinna byc ) wytrzymalosc. Stad tez przydalby sie wymiar nominany. A co do dystansow to juz jest problem bo auto i tak nie skreca a tyl przy laduknu trze o blotniki (stad tez decyzja o wywaleniu wnetrza) a wogole to jak dystanse beda graly z pierscieniami centrujacymi w alusach ?
Źródło: pkaudi.pl/forum/viewtopic.php?t=1588


Temat: : Chrom techniczny
Kilka linków [url]http://www.google.pl/search?q=cache:wiH4xlF5GDcJ:www.enthone.com.pl/Pages/pdf/Odp_pow.pdf+ chrom+techniczny&hl=pl&lr=lang_pl [/url] http://www.galwmet.pl/porady_06.htm Od siebie dodam, że chromowanie chromem technicznym cylindrów tłoków silniów spalinowych jest powszechnie stosowane w sportach wyczynowych takich jak motocross. Pochromowanie cylindra czyli tzw. nikasyl kosztuje około 800zł. To tak z własnego doświadczenia.
Źródło: war.budo.net.pl/viewtopic.php?t=26061


Temat: Pierścienie
Możesz oddać pierścienie do chromowania, ale jest jedno ale... musi to być chrom techniczny, a nie ozdobny.
Źródło: forum.motodwusuwy.pl/viewtopic.php?t=450


Temat: Wrocław chrom techniczny
Wrocław chrom techniczny   Witam! Poszukuję zakładu w Wrocławiu (najlepiej) lub w kraju, gdzie potrafią zregenerować wałek przez nałożenie chromu technicznego a następnie wyszlifowanie do oryginalnego wymiaru. Czy taki zabieg jest bardzo kosztowny? Wałek drobny - fi 12 mm, długość około 40 mm. Pozdrawiam, Rafik + Kanciata Bawarka
Źródło: forumkierowcow.pl/showthread.php?t=5670


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • remcia98.keep.pl